Última hora

Entrevista amb la Presidenta fundadora de Stop Accidentes

stop-accidentesCom ja sabeu en l’associació hi ha companys dels quals la seva incapacitat deriva d’un accident de trànsit, destacant que, a més dels “in itinere”, en el nostre cos aquest tipus d’accidents en concret afecten sobretot al col·lectiu de mossos de trànsit, pels riscos que la seva feina comporta. En relació amb això hem cregut que era molt bo tenir un contacte amb l’associació STOP ACCIDENTES i a dia d’avui, 25 de novembre, hem mantingut una reunió amb la seva Presidenta fundadora Ana Mª Campo de la Cruz, una dona realment admirable i encantadora.

.

La reunió ha estat llarga i distesa, molt important, destacant sobretot que ella desconeixia la greu problemàtica que existeix en el cos de Mossos d’Esquadra envers les persones amb discapacitat, ha quedat molt sorpresa de les nostres explicacions i de les repercussions que el contingut de les mateixes pot tenir.

.

Hem entés que és adient crear llaços i una complicitat amb l’esmentada associació, a partir d’aquí hem parlat d’una col·laboració mútua, d’un seguiment de la nostra situació en el cos i ens hem ofert a la Sra. Campos en tot allò que de nosaltres pugui necessitar.

amb-ana-mc2aa-campo-de-stop-accidents

AIL-MED amb la Sra. Ana Mª Campo de la Cruz, Presidenta fundadora de STOP ACCIDENTES

Anuncis
About AILMED (437 Articles)
L'Associació per la Integració Laboral - Mossos d'Esquadra amb Discapacitats (AILMED), defensa la integració laboral amb igualtat i sense discriminació dels mossos/es d'esquadra que tinguin una discapacitat sobrevinguda perquè puguin realitzar altres funcions en segones activitats dintre del cos.

1 Comment on Entrevista amb la Presidenta fundadora de Stop Accidentes

  1. HOLA AMIGOS. SOY UN PROFESIONAL DEL VOLANTE Y ME DA PENA VER, COMO SE HA PERDIDO LA EDUCACION Y LA PROFESIONALIDAD, DE AQUELLOS CAMIONEROS ESPAÑOLES, ORGULLO DE UNA PROFESION TAN BONITA COMO DURA. Y DIGO QUE ME DUELE, PUES CUANDO NOS PARA LA GUARDIA CIVIL, NOS TRATA A TODOS COMO DELINCUENTES DEL VOLANTE …. Y LES DOY LA RAZON. PUES ESTAMOS CONDUCIENDO DE MANERA AGRESIVA, TRUCANDO HASTA EL BORDE DE LA LEY LOS TACOGRAFOS Y ELEMENTOS ELECTRONICOS PARA PODER CIRCULAR A 95 KM SIN QUE SE DETECTE. YA SE LO HE ECHO SABER A LA REVISTA TRAFICO Y SE HAN HECHO CASO OMISO A LA SITUACION.Y ES MUY FACIL DE DETECTAR A LOS INFRACTORES QUE EN TODAS LAS CARRETERAS, SE LES VE COMO ADELANTAN A OTROS CAMIONES, COMO EL MIO, QUE ESTA LIMITADO LEGAL 87KM/H..
    Y NO DIGAMOS DE LOS CAMIONES LIGEROS DE MAS DE 3500 KILOS QUE DEBERIAN CIRCULAR MAXIMO A 90 KM/H EN AUTOVIAS Y CIRCULAN MUY POR ENCIMA DE ESA VELOCIDAD. MI CAMION, MARCA MAN TGA DE 480 CV, DISPONE DE SERIE DE UN RADAR EN EL FRONTAL PARA CONDUCIR EN AUTOMATICO. PUES ESE RADAR LOS VEHICULOS QUE ME ADELANTAN SE REFLEJA EN EL DISPLAY DEL CUADRO DE MANDOS LA VELOCIDAD DE LOS VEHICULOS QUE ME ADELANTAN. QUE LASTIMA NO DISPONER DE UN SISTEMA DE GRABACION EN VIDEO, PARA VER LAS INFRACCIONES QUE OBSERVO TODOS LOS DIAS. MUCHAS GRACIAS Y YA ME CONTAREIS QUE PODEMOS SOLUCIONAR ENTRE TODOS. UN SALUDO .

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: