Aconsellem que de moment ningú demani res a la conselleria d’Interior respecte al decret de segona activitat
Bon any companys! Com heu vist, hem fet una pausa en les nostres publicacions en aquesta web durant el període nadalenc, però no us deixeu enganyar per les aparences, hem estat treballant i molt: portem molts dies estudiant el decret i elaborant un ampli informe al respecte.
.
Us recomanem que estigueu atents a les informacions que properament us farem arribar, hem de dir que davant els profunds dubtes que ens genera aquests decret aconsellem que de moment ningú demani res a la conselleria d’Interior. Algunes de les dubtes s’han generat per les informacions sobre el decret de segona activitat que s’han fet arribar als funcionaris del cos de Mossos d’Esquadra i que són contradictòries amb el que realment regula el decret.
.
Quan diem que aconsellem que de moment ningú demani res ens referim tant pel tema de l’edat com el tema de les disminucions i, per tant, si algú té dubtes sobre el que ha de fer el millor de moment és que ens envii un correu o ens truqui per consultar-nos el seu cas particular, tenint en compte que cada cas pot ser una solució diferent.
.
Agraïm la vostra confiança dipositada en nosaltres, el que estem fent és bàsicament intentar defensar els drets de tots els membres del cos, tant si tenen una discapacitat com si no.
Deixa un comentari