El Conseller d’Interior ens convida a l’acte del Dia de les Esquadres
El Conseller d’Interior ha convidat la nostra associació a l’acte de celebració del Dia de les Esquadres que es celebrarà el dia 3 de juny a l’Auditori de Barcelona a les 12h. En representació nostra anirà convidat a l’acte el president de la nostra associació, Àngel Gómez-Quintero. Diversos membres de l’associació també aniran convidats i rebran físicament una medalla d’or amb distintiu vermell atorgada com a conseqüència d’un acte de servei amb resultat de mutilacions o ferides greus que derivin en una incapacitat permanent total, absoluta o de gran invalidesa.
Des d’aquesta associació volem destacar molt positivament que aquest Govern s’hagi dignat a donar la medalla físicament a membres del cos amb discapacitat per accident laboral. El govern anterior els va concedir la medalla més alta del cos, les va publicar al DOGC amb dades de salut (vulnerant la LOPD) i va enviar una carta, però no es va dignar a entregar-se-les físicament i, ni molt menys, va tenir la delicadesa de convidar a membres amb discapacitat de l’associació a uns actes tant importants pel cos com són els del Dia de les Esquadres, ni a això ni a res, com si no existíssim, encara que, vulgui o no vulgui alguna persona, seguim formant part del cos.
Des d’aquí donem les gràcies al Conseller Puig per tenir tan present a la nostra associació i per la seva especial sensibilitat cap al col·lectiu de persones discapacitades del nostre cos.
Deixa un comentari