Última hora

Fins sempre Juan

Recentment ens ha deixat el company Juan Barrientos Grange, amb el TIP 7401, destinat a Trànsit a Mora d’Ebre, afiliat a la nostra associació. Fa temps, en Juan va tenir un accident laboral i va ser perjudicat per l’explosió d’un camió de mercaderies perilloses al 2002, a pesar de tot es va recuperar i va seguir treballant amb ganes i il·lusió. Ara la vida li ha donat un altre cop encara més fort i, malgrat que en cap moment no va perdre les ganes de tornar a treballar i seguir endavant, se n’ha anat.

La associació va ser present al Tanatori de Mora d’Ebre gràcies a un company que des de Tortosa es va apropar en representació nostre. També hem pogut parlar amb la seva dona i l’hem ofert ajuda en tot allò que pugui necessitar. El nostre més sentit condol a la família. Fins sempre Juan.

Anuncis
About AILMED (434 Articles)
L'Associació per la Integració Laboral - Mossos d'Esquadra amb Discapacitats (AILMED), defensa la integració laboral amb igualtat i sense discriminació dels mossos/es d'esquadra que tinguin una discapacitat sobrevinguda perquè puguin realitzar altres funcions en segones activitats dintre del cos.

3 Comments on Fins sempre Juan

  1. HOLA, SÓC ALBERT, UN AMIC, LA SEVA ABSÈNCIA NO ES POT CANVIAR PER RÉS. DIUEN QUÉ QUI TÉ UN ÁMIC TÉ UN TRESSOR, JO EL TINC AL CEL. SEMPRE ET RECORDARÉ I AIXÍ HO FAIG. FINS DESPRÉS.

    M'agrada

  2. hola soc la joana una cosina seva, i això es molt fort, ell sempre lluitador i amb la malaltia no ha pogut.et recordarem sempre

    M'agrada

  3. yolanda sanchez chamorro // 17 Juny, 2012 a les 19:38 // Resposta

    hola soc yoli la cosina de la seva dona isabel,el vaig coneixer y em va alegra molt ke anes en la meva cosina,per a mi era un home encantador,lo mes trist es ke sapiguen la malaltia no el vaig veure en vida en els seus ultims moments,joan descansa en pau aki ens has deixat una chicoteta,ke es la mes guapa del mon!

    M'agrada

Deixa un comentari

