Última hora

Crespo & Fanlo Advocats porta ja cinc sentències guanyades que declaren compatible el salari de tècnic de suport no policial amb una prestació per incapacitat permanent total

Continua el degoteig de sentències que Crespo & Fanlo Advocats està guanyat amb referència a la compatibilitat del salari de tècnic de suport no policial amb una prestació per incapacitat permanent total.

Com segurament tots sabreu, Crespo & Fanlo Advocats és un despatx d’advocats amb el qual col·laborem i treballem intensament i en el que tenim màxima confiança, ja que amb el temps ens han demostrat amb escreix la seva gran professionalitat i eficàcia com heu anat veient en aquesta web.

Fins al moment, hem guanyat cinc sentències al respecte. Tres d’aquestes sentències han estat per demanda de la mútua Asepeyo, una d’elles ja la vam comentar en un post recent. La mútua Asepeyo sol·licitava que fossin retirades les corresponents prestacions d’incapacitat permanent total reconegudes als nostres afiliats, sostenint que estaven treballant en segona activitat realitzant tasques policials i que aquesta situació és incompatible amb el manteniment de les prestacions.

En aquestes sentències queda clar que els nostres afiliats són persones amb discapacitat que ocupen “llocs de treball de suport tècnic per als qui no poden continuar fent tasques policials” (Capítol 5, Articles 19 a 25, del Decret 246/2008). No són llocs de segona activitat, es tracta de llocs de treball als quals poden accedir després d’haver-se declarat la incapacitat permanent total, i que l’activitat dels quals en cap cas no implica l’exercici de tasques policials.

Amb això, resulta absolutament insòlit que el Departament d’Interior, a través dels lletrats de la Generalitat de Catalunya, vingui als tribunals a donar la raó a la mútua dient que els nostres afiliats realitzen tasques policials.

El que fa el Departament d’Interior és induir a l’error i donar suport a la mútua per tal de facilitar que es retirin prestacions a persones amb discapacitat.

És insòlit el que fa el Departament d’Interior als tribunals.

Per altra banda, tenim altres dues sentències guanyades respecte al fet que es van retirar directament les prestacions als nostres afiliats sense interposar cap demanda judicial. Aquí les sentències conclouen que això no es podia fer i llavors l’INSS no ha fet res i ha pagat les prestacions, no ha interposat cap demanda per incompatibilitat.

Per últim, hem intervingut en una altra demanda més de la mútua sobre la mateixa qüestió.

En aquesta demanda el primer judici no va ser defensat per les lletrades de Crespo & Fanlo Advocats i es va perdre. Quan va arribar a les mans de Crespo & Fanlo Advocats ràpidament es va interposar un recurs de súplica al TSJC que s’ha desestimat.

És molt complicat agafar un assumpte en recurs quan en primera instància no has intervingut. Això queda palès quan després del recurs de súplica la mateixa sentència posa de manifest que no s’havien aportat proves suficients en primera instància.

Ara ho estem intentant solucionar tenint en compte que la sentència comet altres errors i hem presentat recurs de cassació per unificació de doctrina.

En fi, val la pena invertir en bons advocats i no arriscar-se a perdre més diners dels que es volen estalviar.

About AILMED (587 Articles)
L'Associació per la Integració Laboral - Mossos d'Esquadra amb Discapacitats (AILMED), defensa la integració laboral amb igualtat i sense discriminació dels mossos/es d'esquadra que tinguin una discapacitat sobrevinguda perquè puguin realitzar altres funcions dintre del cos o en altres llocs de l'administració.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: