Última hora

La modificació del decret de segona activitat al congelador

Desprès del Consell de la Policia de dilluns dia 6 de febrer, resulta que la modificació prevista del decret de segona activitat no ha passat pel Govern, com hauria d’haver passat.

En canvi, ens han convocat a la Comissió de segona activitat (COPSA) el proper dilluns 9:30h només per parlar d’aquesta modificació del decret, a la qual, com ja sabeu, ens hem oposat des del primer dia.

Veurem què passa. Anirem informant.

Si us plau, us demanem tranquil·litat. També us agraïm la vostra paciència, recordeu que no rebem subvencions de les administracions públiques, ni se’ns posa cap local o material a la nostra disposició ni tenim personal alliberat. Tot el que fem surt de la nostra dedicació personal.

About AILMED (590 Articles)
L'Associació per la Integració Laboral - Mossos d'Esquadra amb Discapacitats (AILMED), defensa la integració laboral amb igualtat i sense discriminació dels mossos/es d'esquadra que tinguin una discapacitat sobrevinguda perquè puguin realitzar altres funcions dintre del cos o en altres llocs de l'administració.

2 Comments on La modificació del decret de segona activitat al congelador

  1. Daniel Sanz Ochoa // 13 de febrer de 2023 a les 8:52 // Respon

    El meu recolzament!

    M'agrada

  2. Moltes gràcies pel vostre esforç i treball

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: